PostNord inne i sin mest hektiske høysesong noensinne
PostNord er nå inne i de mest hektiske og ekstraordinære ukene i 2020.
– Vi har passert over 1,2 million pakker per uke, og opplever rekordhøye volumer nå inn mot jul, med økt netthandel under pandemien. Vi vil takke dere alle for tålmodigheten, og forsikre dere om at vi gjør vårt ytterste for å kunne levere alt i tide, skriver selskapet på nettsidene sine.
De melder om noe etterslep i produksjonen som følge av perioden etter Black Week, men de har i all hovedsak god kontroll over volumene og forventer å være ajour igjen om kort tid.
– Det er samtidig gledelig at pakkemottakerne gir gode tilbakemeldinger på leveringsopplevelsen under en ekstraordinær periode. Enkelte av våre tjenester opplever noen negative tendenser, og det er i hovedsak i Oslo, på Langhus og på Lørenskog vi opplever de største forsinkelsene for øyeblikket. Dette vil vi ha et høyt fokus på nå og i ukene fremover, skriver PostNord.
Flere retailnotiser
-
Matprisene stiger – overskuddet øker
-
Gucci, Chloe og Loewe får megabøter fra EU
-
Matprisene falt med 1,2 prosent i september
-
Forsiktig prisvekst i september
-
Den norske brilleprodusenten Kaibosh er konkurs
-
Kjøttimporten opp 50 prosent så langt i år
-
Dropper forbud mot forskjeller i innkjøpspriser
-
Nei til søndagsåpent for cruiseturister i Måløy
-
Shein åpner sine første fysiske butikker
-
100% Trumf-bonus på «ikke helt perfekte» grønnsaker og frukt i SPAR
-
Alibaba og Nvidia inngår samarbeid
-
Liten oppgang i detaljhandelen
-
Fretex i krise – innsamlingsbokser i fare
-
Bubs popper opp i New York City
-
DHL Express Norge øker prisene
-
Kina: Fall i industriproduksjon og detaljhandel
-
Bedre resultat enn ventet for H&M
-
Trump-toll rammer klesprodusent
-
Butikkbygg i Ørland raste sammen i voldsom brann
-
Koffeinfri Coca-Cola for første gang i Norge