PostNord inne i sin mest hektiske høysesong noensinne
PostNord er nå inne i de mest hektiske og ekstraordinære ukene i 2020.
– Vi har passert over 1,2 million pakker per uke, og opplever rekordhøye volumer nå inn mot jul, med økt netthandel under pandemien. Vi vil takke dere alle for tålmodigheten, og forsikre dere om at vi gjør vårt ytterste for å kunne levere alt i tide, skriver selskapet på nettsidene sine.
De melder om noe etterslep i produksjonen som følge av perioden etter Black Week, men de har i all hovedsak god kontroll over volumene og forventer å være ajour igjen om kort tid.
– Det er samtidig gledelig at pakkemottakerne gir gode tilbakemeldinger på leveringsopplevelsen under en ekstraordinær periode. Enkelte av våre tjenester opplever noen negative tendenser, og det er i hovedsak i Oslo, på Langhus og på Lørenskog vi opplever de største forsinkelsene for øyeblikket. Dette vil vi ha et høyt fokus på nå og i ukene fremover, skriver PostNord.
Flere retailnotiser
-
Vil ikke si hvilke Narvesen-kiosker som forsvinner
-
Streik ved Amazons tyske varelagre på black friday
-
SSB: Liten oppgang i detaljhandelen
-
Biltema åpner ny kafé
-
Klarna lanserer egen kryptovaluta
-
70 Narvesen-kiosker legges ned
-
Seks pågrepet for kosmetikktyveri på Romerikssenteret
-
200.000 mottok feilaktig tekstmelding fra Power
-
Frankrike ber EU innføre sanksjoner mot Shein
-
Frankrike blokkerer Sheins nettbutikk på grunn av sexdukker
-
Prisjakt: Stor fare for «luretilbud» på Black Week
-
Normal øker omsetningen til 23 milliarder kroner
-
Sterkt resultat for Amazon – aksjen til værs
-
Sikkerhetsfeil i to av tre produkter fra Temu og Shein
-
Amazon nedbemanner kraftig
-
Forbudt å reklamere for usunn mat og drikke mot barn
-
Apple troner fortsatt på merketoppen
-
Matprisene stiger – overskuddet øker
-
Gucci, Chloe og Loewe får megabøter fra EU
-
Matprisene falt med 1,2 prosent i september