Bubs popper opp i New York City
Godterimerket Bubs, som eies av Orkla Snacks, åpner sin første pop-up butikk på Manhattan.
Fra 25. september til 22. oktober kan besøkende oppleve Bubs Sweeteasy i SoHo, et midlertidig konsept som tar med amerikanske godterielskere inn i tradisjonen lørdagsgodteri.
Her får man mulighet til å kjøpe klassiske Bubs-favoritter, teste smaker som hittil bare har vært tilgjengelig i Norge og Sverige– og kjøpe eksklusivt merch laget spesielt til anledningen.
– Åpningen av pop-up i USA er en milepæl for BUBS. Vi gleder oss til å dele både godteriet og kulturen vår med amerikanske fans, sier Elisabeth Aandstad Ekheim, Kommunikasjonsdirektør i Orkla Snacks.
Samtidig lanseres Bubs bredt i det amerikanske markedet høsten 2025, ifølge Orkla etter sterk etterspørsel fra forbrukere og stor interesse fra detaljhandelen.
Flere retailnotiser
-
DHL Express Norge øker prisene
-
Kina: Fall i industriproduksjon og detaljhandel
-
Bedre resultat enn ventet for H&M
-
Trump-toll rammer klesprodusent
-
Butikkbygg i Ørland raste sammen i voldsom brann
-
Koffeinfri Coca-Cola for første gang i Norge
-
Første hjemmetest for Covid-19 er her
-
Flere optimister enn pessimister for fjerde måned på rad
-
Coop kutter 300 tonn plast fra 13 millioner kyllingpakker
-
Canada Goose dropper pels
-
TRN vant kontrakt med Avinor
-
Q-Meieriene rekrutterer via kartongene
-
SOS barnebyer vil tette det digitale gapet med Elkjøp
-
Etterforskningssaken mot Orkla, Mondelez og Norgesgruppen avsluttet
-
Bergans inviterer til klima-kampanje
-
Elkjøp på Gardermoen
-
Grilstad kjøper Holmens
-
Sukkerfri verdensrekord
-
Åpnet nytt resirkuleringsanlegg for plastflasker
-
Pantetrøbbel gav milliongevinst