Bubs popper opp i New York City
Godterimerket Bubs, som eies av Orkla Snacks, åpner sin første pop-up butikk på Manhattan.
Fra 25. september til 22. oktober kan besøkende oppleve Bubs Sweeteasy i SoHo, et midlertidig konsept som tar med amerikanske godterielskere inn i tradisjonen lørdagsgodteri.
Her får man mulighet til å kjøpe klassiske Bubs-favoritter, teste smaker som hittil bare har vært tilgjengelig i Norge og Sverige– og kjøpe eksklusivt merch laget spesielt til anledningen.
– Åpningen av pop-up i USA er en milepæl for BUBS. Vi gleder oss til å dele både godteriet og kulturen vår med amerikanske fans, sier Elisabeth Aandstad Ekheim, Kommunikasjonsdirektør i Orkla Snacks.
Samtidig lanseres Bubs bredt i det amerikanske markedet høsten 2025, ifølge Orkla etter sterk etterspørsel fra forbrukere og stor interesse fra detaljhandelen.
Flere retailnotiser
-
Strengere krav til leketøy – flere farlige stoffer forbys
-
Reitan legger ned 54 kiosker neste år – flest i Oslo
-
Snart blir det ulovlig å bestille nikotinprodukter fra utlandet
-
Prisveksten demper seg litt: 3,0 prosent i november
-
19-åring siktet etter skyting på Storo Storsenter
-
Tusenvis av falske Labubu-dukker beslaglagt
-
Vil ikke si hvilke Narvesen-kiosker som forsvinner
-
Streik ved Amazons tyske varelagre på black friday
-
SSB: Liten oppgang i detaljhandelen
-
Biltema åpner ny kafé
-
Klarna lanserer egen kryptovaluta
-
70 Narvesen-kiosker legges ned
-
Seks pågrepet for kosmetikktyveri på Romerikssenteret
-
200.000 mottok feilaktig tekstmelding fra Power
-
Frankrike ber EU innføre sanksjoner mot Shein
-
Frankrike blokkerer Sheins nettbutikk på grunn av sexdukker
-
Prisjakt: Stor fare for «luretilbud» på Black Week
-
Normal øker omsetningen til 23 milliarder kroner
-
Sterkt resultat for Amazon – aksjen til værs
-
Sikkerhetsfeil i to av tre produkter fra Temu og Shein