Brings B2B-kunder skal få mer presis levering
Brings B2B-kunder vil nå få mer presis informasjon om når sendingene leveres.
Bring lanserer som første distributør i Norge ETA (Estimated Time of Arrival) på sine «Pakke til bedrift»-sendinger. Informasjonen gis allerede i bestillingsøyeblikket, noe som vil være en fordel for mottakerne.
Mer presis forutsigbarhet gir mottakerne mulighet til bedre planlegging av bemanning ved mottak og interne arbeidsprosesser. Dette kan få varer raskere ut i butikkene.
Løsningen testes og piloteres i november og desember, før den lanseres i full skala tidlig i 2021.
- Våre kunder ønsker å kunne tilby ETA til sine mottakere, og vil ha denne løsningen på plass så raskt som mulig, sier Per Öhagen, som er konserndirektør for E-handel og Logistikk i Posten Norge.
Flere retailnotiser
-
Matprisene stiger – overskuddet øker
-
Gucci, Chloe og Loewe får megabøter fra EU
-
Matprisene falt med 1,2 prosent i september
-
Forsiktig prisvekst i september
-
Den norske brilleprodusenten Kaibosh er konkurs
-
Kjøttimporten opp 50 prosent så langt i år
-
Dropper forbud mot forskjeller i innkjøpspriser
-
Nei til søndagsåpent for cruiseturister i Måløy
-
Shein åpner sine første fysiske butikker
-
100% Trumf-bonus på «ikke helt perfekte» grønnsaker og frukt i SPAR
-
Alibaba og Nvidia inngår samarbeid
-
Liten oppgang i detaljhandelen
-
Fretex i krise – innsamlingsbokser i fare
-
Bubs popper opp i New York City
-
DHL Express Norge øker prisene
-
Kina: Fall i industriproduksjon og detaljhandel
-
Bedre resultat enn ventet for H&M
-
Trump-toll rammer klesprodusent
-
Butikkbygg i Ørland raste sammen i voldsom brann
-
Koffeinfri Coca-Cola for første gang i Norge