Brings B2B-kunder skal få mer presis levering
Brings B2B-kunder vil nå få mer presis informasjon om når sendingene leveres.
Bring lanserer som første distributør i Norge ETA (Estimated Time of Arrival) på sine «Pakke til bedrift»-sendinger. Informasjonen gis allerede i bestillingsøyeblikket, noe som vil være en fordel for mottakerne.
Mer presis forutsigbarhet gir mottakerne mulighet til bedre planlegging av bemanning ved mottak og interne arbeidsprosesser. Dette kan få varer raskere ut i butikkene.
Løsningen testes og piloteres i november og desember, før den lanseres i full skala tidlig i 2021.
- Våre kunder ønsker å kunne tilby ETA til sine mottakere, og vil ha denne løsningen på plass så raskt som mulig, sier Per Öhagen, som er konserndirektør for E-handel og Logistikk i Posten Norge.
Flere retailnotiser
-
Vil ikke si hvilke Narvesen-kiosker som forsvinner
-
Streik ved Amazons tyske varelagre på black friday
-
SSB: Liten oppgang i detaljhandelen
-
Biltema åpner ny kafé
-
Klarna lanserer egen kryptovaluta
-
70 Narvesen-kiosker legges ned
-
Seks pågrepet for kosmetikktyveri på Romerikssenteret
-
200.000 mottok feilaktig tekstmelding fra Power
-
Frankrike ber EU innføre sanksjoner mot Shein
-
Frankrike blokkerer Sheins nettbutikk på grunn av sexdukker
-
Prisjakt: Stor fare for «luretilbud» på Black Week
-
Normal øker omsetningen til 23 milliarder kroner
-
Sterkt resultat for Amazon – aksjen til værs
-
Sikkerhetsfeil i to av tre produkter fra Temu og Shein
-
Amazon nedbemanner kraftig
-
Forbudt å reklamere for usunn mat og drikke mot barn
-
Apple troner fortsatt på merketoppen
-
Matprisene stiger – overskuddet øker
-
Gucci, Chloe og Loewe får megabøter fra EU
-
Matprisene falt med 1,2 prosent i september