For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Nominert til Årets Markedsaktivitet:

Kathrine Ingerø, senterdirektør til venstre, og Kjersti Brundtland Stople og Kristin Henriksen fra marked.
Årets markedsaktivitet
Senterdirektør Kathrine Ingerø til venstre, sammen med Kjersti Brundtland Stople og Kristin Henriksen fra marked.

Sandvika Storsenter harselerer med netthandel på en humoristisk måte

Bidraget Sandvika Storsenter er nominert for er den merkevarebyggende kampanjen «Gjenoppdag Offline Shopping». Dette er en del av kommunikasjonskonseptet Destinasjon Shopping som også er dramatisert for kino.

Publisert
Powered by Labrador CMS