Sammenslåingen vil styrke og videreutvikle merkevaren Kicks i Norge.
Sammenslåingen vil styrke og videreutvikle merkevaren Kicks i Norge.

KICKS Norge om fusjonen med Skincity: Sterkere sammen

I går gikk Kicks og Skincity ut med at de slår seg sammen i et nytt selskap, Kicks Group. Med sammenslåingen ønsker de å bli en sterkere aktør i et konkurranseutsatt skjønnhetsmarked.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS