Carola Lundell er CMO i Kicks Group.
Carola Lundell er CMO i Kicks Group.

Kicks slutter med retusjering – oppfordrer andre kjeder til det samme

Fra årsskiftet har Kicks sluttet å retusjere alt egenprodusert bilde- og filmmateriale både i reklamekampanjer og content. Som et element i arbeidet med å motvirke urealistiske og usunne skjønnhetsidealer.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS