For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kjøp

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kjøp

De to i samtale ved et bord på et bakrom.
På et bakrom i Folkets Hus i Oslo forklarer Tor W. Andreassen (til venstre) og Thomas Føyen hvordan varehandelen kan bli bedre til kunderettet innovasjon, og hvilke kunder den bør kaste sine øyne på.

– Innovasjonen i retail må bli mer kunderettet

Varehandelen oppleves som lite innovativ av sine egne kunder, viser undersøkelse. Det er fordi mye av innovasjonen ikke har handlet om dem, ifølge professor fra Norges Handelshøyskole og en konsulent fra KPMG. De mener bransjen må slutte å overse det eneste kundesegmentet som faktisk vokser.

Publisert
Powered by Labrador CMS