For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kjøp

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kjøp

Tor Hernan Floor, pressesjef i Frifor, og Kristian Hvaara, kategori- og innkjøpsdirektør i Sunkost. Butikkinteriør
Tor Hernan Floor, pressesjef i Frifor, og Kristian Hvaara, kategori- og innkjøpsdirektør i Sunkost.

Sunkost innfører merking av ikke-ultra­prosesserte matvarer

I samarbeid med Frifor har Sunkost kartlagt og merket alle ikke-ultraprosesserte matvarer i sin nettbutikk. Målet er å gjøre det lettere for kundene å navigere i utvalget og ta informerte valg.

Powered by Labrador CMS