For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kjøp

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kjøp

Cathrine Instebø daglig leder i Skiforbunde,´Hans-Eric Schultz, adm. dir i Elon Norge og ´Tiril Udnes Weng, ski-landslaget på Idre Fjäll.
Elon Norge bruker mye av markledsbudsjettet på å sponse idrett. Aller mest får Norges Skiforbund. Cathrine Instebø, daglig leder i Skiforbundet, Hans-Eric Schultz, adm. dir i Elon Norge og Tiril Udnes Weng på ski-landslaget på Idre Fjäll.

Elon ser resultater av sin snuoperasjon – og sponser idretten tungt

Elons resultater er på vei opp igjen etter snuoperasjon. Markedsføring er det ikke kuttet i, og mye av budsjettet går til sponsing av norsk idrett.

Powered by Labrador CMS