Sara Morling og Solveig Pettersen Ulvestad foran en grønn vegg med Clarinslogo og plakater.
Teamleder i Retail Factory, Sara Morling og Solveig Pettersen Ulvestad, Senior Brand Manager i Clarins.– Claris setter opp en popupbutikk ved Glasmagasinet fra 24. april til 13. mai.

Lager grønn pop-up oase i Oslo sentrum

Hudpleieaktøren Clarins har hatt popup-butikker over hele verden, og nå er det Norge og Oslos tur. Oppdraget med å utvikle butikken har falt til Retail Factory, og resultatet kan man se utenfor Glasmagasinet de neste tre ukene.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS