Teamleder i Retail Factory, Sara Morling og Solveig Pettersen Ulvestad, Senior Brand Manager i Clarins.– Claris setter opp en popupbutikk ved Glasmagasinet fra 24. april til 13. mai.
Foto: Clarins
Lager grønn pop-up oase i Oslo sentrum
Hudpleieaktøren Clarins har hatt popup-butikker over hele verden, og nå er det Norge og Oslos tur. Oppdraget med å utvikle butikken har falt til Retail Factory, og resultatet kan man se utenfor Glasmagasinet de neste tre ukene.
TOTAL
(digitalt + papir)
1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)
Kort
TOTAL
(digitalt + papir)
1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)
Faktura
DIGITAL
(kun digitalt)
1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)
Kort
DIGITAL
(kun digitalt)
1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)
Faktura