Biltema utvider sortimentet og lanserer ny katalog
I dag lanserer Biltema sin nye katalog. Kjeden – opprinnelig mest kjent for reservedeler til bil og verktøy – utvider sortimentet. Utvidelsene merkes spesielt innen kategoriene bygg, hjem & interiør, og fritid som nå inkluderer treningsklær.
Kategorier som skal løftes i løpet av høsten er hjem- og byggsortimentet. Hjemavdelingen fylles med oppbevaringskasser med QR-koder, kjøkkenredskap og innredning til hjemmet. Et nytt laminatgulv har også blitt lansert, med Twin Clic-system.
Yosemite er Biltemas sub-brand på sykkel. Nå utvides varemerket med nye produkter innen trening, fritid og sportsutstyr.
– Vår nye kolleksjon med treningsklær et tilpasset for det nordiske klimaet og det gjenspeiles i materiale, funksjon og fargevalget. Kleskolleksjonen skal inspirere til bevegelse, trening og å komme seg ut i naturen. Vi har også klart å holde prisen lav, uten at det går utover kvaliteten, sier Ingela Eriksson, produktsjef innen Biltemas treningssortiment.
Biltema har vært opptatt av å dedikere ressurser til produktutviklingen, som blant annet har resultert i mer enn 1.100 nye produkter i den siste Biltema-katalogen. Merkevaren utfordrer sine egne rutiner og lanserer høst/vinter katalogen allerede i juli. Biltemas katalog fulldistribueres med posten.
Flere retailnotiser
-
Vil ikke si hvilke Narvesen-kiosker som forsvinner
-
Streik ved Amazons tyske varelagre på black friday
-
SSB: Liten oppgang i detaljhandelen
-
Biltema åpner ny kafé
-
Klarna lanserer egen kryptovaluta
-
70 Narvesen-kiosker legges ned
-
Seks pågrepet for kosmetikktyveri på Romerikssenteret
-
200.000 mottok feilaktig tekstmelding fra Power
-
Frankrike ber EU innføre sanksjoner mot Shein
-
Frankrike blokkerer Sheins nettbutikk på grunn av sexdukker
-
Prisjakt: Stor fare for «luretilbud» på Black Week
-
Normal øker omsetningen til 23 milliarder kroner
-
Sterkt resultat for Amazon – aksjen til værs
-
Sikkerhetsfeil i to av tre produkter fra Temu og Shein
-
Amazon nedbemanner kraftig
-
Forbudt å reklamere for usunn mat og drikke mot barn
-
Apple troner fortsatt på merketoppen
-
Matprisene stiger – overskuddet øker
-
Gucci, Chloe og Loewe får megabøter fra EU
-
Matprisene falt med 1,2 prosent i september