Fra venstre: Thomas Edvardsen, Christian Thu og Cato Lunde.
Amedia vant internasjonal datapris. Fra venstre: Thomas Edvardsen, Christian Thu og Cato Lunde.

NorgesGruppen og Amedia vant internasjonal datapris

Amedia Salg og Marked og dagligvarelojalitetsprogrammet Trumf fikk seier i den prestisjetunge konkurransen INMA Global Media Awards i kategorien; «Best Use of Data to Drive a Business Result». Prisen ble delt ut i New York i regi av INMA fredag kveld.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS