Morten Aakre holder plakat med Eikunda Kos. Gult bygg, Alti Eikunda og frodige planter i bakgrunnen.
Morten Aakre vil skape en ny kollektiv identitet med KOS.

Ny giv for Alti Eikunda

Eierskifte og profilendring bidrar til en ny giv for kjøpesenteret som blir navet i en ny, positiv utvikling for Egersund på grensen mellom Sørlandet og Vestlandet. Kundene trekkes aktivt med i utviklingen gjennom prosjektet KOS, som står Kjekt, Optimistisk og Sosialt.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS