Sigrid Lydvo, customer success-konsulent hos ZetaDisplay, har en morsom sommerjobb.ZetaDisplay
ZetaDisplay strømmer direkte fra Tour de France hos samarbeidspartnere
ZetaDisplay øker farten på sanntidsstrømming og levering av innhold. De mest spennende øyeblikkene fra Tour de France vises hos Skoda og Flytoget.
Publisert
Annonse
Annonse
Sigrid Lydvo, customer success-konsulent fra
ZetaDisplay, har en morsom sommerjobb: nemlig å se på Tour de France.
Men er det
en hake?
– Hva er greia med den gule trøya?
Skoda er en av samarbeidspartnerne til ZetaDisplay. Skoda har sponset Tour de France i over 20 år.ZetaDisplay
– Jeg er den offisielle ritt-lederen for ZetaDisplay-teamet. En del av jobben min denne sommeren er å levere sanntidsoppdateringer til
Flytoget og Skoda-forhandlerne. Vi har inngått samarbeid med Flytoget Media,
TV2, Skoda og PHD for å direkte sende de mest spennende øyeblikkene fra hver
etappe mens de skjer, forklarer Lydvo.
– Hvordan kom dette prosjektet i stand?
– ZetaDisplay er allerede ansvarlig for Flytoget sitt digitale
signage nettverk og det samme for Harald A. Møller, som har Skoda merkevaren i
Norge. Begge aktørene bruker vår egenutviklede Engage+ CMS-plattform som gjør
at man får muligheten til å gjenbruke investeringer gjort for den ene kanalen i
den andre, sier Lydvo.
Skoda har sponset Tour de France i over 20 år og ønsker å dele
denne gleden og samtidig aktivere sponsorskapet gjennom digitale kanaler. Målet
for Flytoget er å holde passasjerene engasjert med underholdningen om bord, i stedet
for å miste oppmerksomheten deres til andre skjermer. ZetaDisplay mener at dette var en
win-win for alle parter.
– Hvordan får dere til dette?
– Ved hjelp av vår Engage+plattform har vårt programvareteam
skapt en skreddersydd integrasjon som jeg bruker for å aktivere
direktesendingen. Dette blir levert i samarbeid med Flytoget Media, TV2, Skoda
og PHD. I tillegg blir innholdet i direktesendingen rammet inn av en
introduksjon, en reklamemelding og en avslutning som er med på å få frem
avsender ID’en i kampanjen.
ZetaDisplay har avtale med Flytoget Media og sender de mest spennende øyeblikkene fra hver etappe mens de skjer.ZetaDisplay.
– Dette høres ut som drømmejobben, Er det også din drømmejobb?
– Jeg var veldig begeistret for å bli spurt om å være med på
dette prosjektet. Selv om jeg ikke er en syklist, har jeg stor interesse for
sport og har faktisk en utdannelse innen fysisk fostring. Jeg begynte i
ZetaDisplay for litt over et år siden da jeg lette etter en karriereendring.
Jeg er en del av support-teamet i Norge, og jeg elsker det fordi det alltid er
noe nytt å fokusere på, som denne muligheten, sier Lydvo.
– Har det å se på dette hver dag fått deg til å vurdere å
begynne med sykling?
– Jeg har bestemt meg for at det er bedre å se på. Pelotongen
eller hovedfeltet skremmer meg, bare en liten hendelse for én rytter kan
forårsake kaos! Jeg holder meg til sidelinjen og strømmer handlingen, avslutter Sigrid Lydvo. (Pressemelding)