
Specsavers størst i Sverige
På ni år har optikerkjeden Specsavers gått fra å være en liten utfordrer til å bli markedsledende i den svenske optikerbransjen.
En ny undersøkelse viser at hver fjerde solgte brille i Sverige kommer fra en Specsavers-butikk.
Aggressiv ekspansjonsplan
- Å gå fra å være rookie til markedsleder på så kort tid er stort, sier landssjef Alan Goddon i Specsavers Sverige til dagenshandel.se, og viser til at kjeden gikk inn på det svenske markedet i 2004.
Specsavers har en aggressiv ekspansjonsplan for 2013, og gjennomfører i løpet av året
41 nyetableringer, relokaliseringer og ombygginger i Sverige. God kundeservice og riktige varemerker, butikketableringer på strategiske steder og utvikling av eksisterende butikker skal ligge bak kjedens sterke fremgang.
Aggressiv ekspansjonsplan
- Å gå fra å være rookie til markedsleder på så kort tid er stort, sier landssjef Alan Goddon i Specsavers Sverige til dagenshandel.se, og viser til at kjeden gikk inn på det svenske markedet i 2004.
Specsavers har en aggressiv ekspansjonsplan for 2013, og gjennomfører i løpet av året
41 nyetableringer, relokaliseringer og ombygginger i Sverige. God kundeservice og riktige varemerker, butikketableringer på strategiske steder og utvikling av eksisterende butikker skal ligge bak kjedens sterke fremgang.