− Tallene fra Vipps viser at Singles Day nå også er et fenomen i Norge, og at varehandelen har fått en ny høytid, sier Vegar Wikhammer Heir, kommersiell leder i Vipps AS.
− Tallene fra Vipps viser at Singles Day nå også er et fenomen i Norge, og at varehandelen har fått en ny høytid, sier Vegar Wikhammer Heir, kommersiell leder i Vipps AS.

Singles Day har kommet for fullt til Norge

På verdensbasis er Singles Day den aller største handledagen både på nett og i butikker. Nå har dagen også etablert seg i Norge, og tall fra Vipps AS viser at varehandel med Vipps økte med 83 prosent 11. november sammenlignet med torsdag uken før.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS