Skjønnhetsprodukter
Skjønnhetsprodukter

Simon-Kucher: Inflasjon får norske brukere av skjønnhets­produkter til å legge mindre vekt på bærekraft

Flere og flere forbrukere tar bærekraft som en selvfølge, skriver Simon-Kucher i en pressemelding. Bærekraft har gått tilbake på listen over norske forbrukeres viktigste kjøpskriterier, når det handler om produkter innenfor skjønnhet og personlig pleie.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS