Kronikk

Netthandel

Når retailere blir mediehus

Verdens største mediehus er ikke Fox eller New York Times, som man kanskje skulle tro. Målt etter omsetning er de gamle gigantene for lengst blitt forbigått av Google, Facebook og ikke minst Amazons medieavdeling. Forklaringen heter Retail Media hvor retailere agerer som mediehus og tjener stort på annonser og sponset innhold. Det er ikke for sent å hoppe på vogna.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS