Cecilie Sandbu, Marketing & PR Manager i The Body Shop ved den nye refillstasjonen.
Cecilie Sandbu, Marketing & PR Manager i The Body Shop ved den nye refillstasjonen.

The Body Shop åpner sin første butikk med refill-stasjon

12. mai åpnet de sin første butikk i Norge med en helt ny konseptinnredning. Med den nye innredningen introduserer Body Shop også refill i sine butikker, dette reduserer bruken av emballasje og bidrar til å senke kjedens totale fotavtrykk.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS