Eli Folkestadås er ansatt som leder for Urban Jungles pop up-plattform.

Urban Jungle rebrander pop up-plattformen

Pop up er i skuddet, og Urban Jungle rebrander plattformen sin og ansetter en dedikert leder.

Publisert

Det er økende etterspørsel etter pop up-lokaler, og trenden er kortere og kortere leieavtaler, skriver Urban Jungle i en pressemelding.

De kunngjør at de er størst i landet på pop up og erfarer at kundene ønsker en mer spisset profil på pop up-plattformen.

– Vi har valgt å gjenopplive "POP UP by Urban Jungle" som et dedikert varemerke for Norges største markedsplass for formidling av pop up-lokaler, forklarer Espen Thøgersen, grunnlegger og CEO i Urban Jungle-gruppen.

I tråd med rebrandingen lanserer de også nye kommunikasjonskanaler, inkludert nettside, sosiale mediekanaler og nyhetsbrev.

– Da samfunnet gradvis startet gjenåpningen 27. april, merket vi en markant endring i markedet. Og etter at skolene startet, har det nærmest ‘eksplodert’ med henvendelser fra pop up-aktører på jakt etter gode high street-lokaler. Mange av disse er aktører vi ikke har hørt fra på årevis, og i tillegg har vi fått henvendelser fra bransjer som tidligere ikke har vært interessert i pop up, inkludert bevertningsaktører og frisører. Dette vitner om at aktørene nå tenker nytt om hvordan de skal skape blest om sine brands ved gjenåpningen av Norge, tilføyer Thøgersen.

Ansetter leder

Til å lede den dedikerte pop up-satsningen har de rekruttert internt og ansatt Eli Folkestadås som leder for plattformen, forteller Thøgersen.

Hun har lang fartstid fra Urban Jungle-gruppen og bringer erfaring og kunnskap om drift og forvaltning av næringslokaler til pop up-plattformen.

– Vi har jobbet aktivt med pop ups siden 2013 og har gjennomført langt over hundre suksessfulle pop ups bare i Oslo siden den tid, forteller Folkestadås.

– Urban Jungle bistår brands, agenturer, konsepter, designere, kunstnere, kulturaktører, og andre brukere med identifisering, utvikling og gjennomføring av pop up-arrangementer, inkludert pop up-butikker og stands. I tillegg hjelper vi eiendomsbesittere med å fylle deres tomme lokaler med nye og innovative konsepter som i tillegg til å betale leie, også er med å skape liv i lokalene. Det er spesielt viktig i disse koronatider, sier Eli Folkestadås.

Blant aktørene som har kjørt pop up sammen med Urban Jungle er IKEA, Kolonial.no, Donald Duck, Holzweiler, Kygo, Devold, Wool Land, Sail Racing, Houdini, Hippi Grace og Tise.

Eksempler på handelsdestinasjoner er Aker Brygge, Paleet, Byporten, Fornebu S, Eger, Promenaden Fashion District, Barcode, Vulkan og Karenslyst Allé.

Powered by Labrador CMS