At lagerbeholdningen er oppdatert letter hverdagen for både de ansatte og kundene . Bilde: XXL XXL velger Securitas som leverandør av omnikanalstrategi En synlig lagerbeholdning er nøkkelen til en optimalisert kundeopplevelse. Redaksjonen i Retailmagasinet Publisert tirsdag 19. oktober 2021 - 11:07 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud: TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 1575,-(herav mva kr 175) Kort TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 1575,-(herav mva kr 175) Faktura DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 1200,-(herav mva kr 0,-) Kort DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 1200,-(herav mva kr 0,-) Faktura Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side nyheter rfid xxl securitas omnikanal-løsning Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post
Simon-Kucher: Inflasjon får norske brukere av skjønnhetsprodukter til å legge mindre vekt på bærekraft