MOO og Suser i Sivet samarbeider
Veskemerket MOO teamer opp med Suser i Sivet og lanserer eksklusivt samarbeid: MOO X SUSER I SIVET.
Målet er å forene sterke norske krefter innen design, markedsføring og distribusjon.
Kapsulekolleksjonen har tatt utgangspunkt i MOO sin Carrier-serie og videreutviklet med Suser i Sivet sin kundegruppe i fokus. Resultatet er vesken «Eira Cow» og en clutch med navnet «Frid Cow».
– Jeg som designer, ønsker hele tiden å utvikle meg, og hvem kjenner ikke den norske kvinnen bedre enn Suser i Sivet? sier Karianne Sæther, designer og grunnlegger av MOO.
– Vi har lenge lett etter den ultimate vesken for vår kjernekunde og med dette samarbeidet åpnet det seg en unik mulighet til selv å utvikle den. Vi er utrolig fornøyd med både resultatet og samarbeidet! sier Siv Heleen Grødem, eier og grunnlegger av Suser i Sivet.
Flere retailnotiser
-
100% Trumf-bonus på «ikke helt perfekte» grønnsaker og frukt i SPAR
-
Alibaba og Nvidia inngår samarbeid
-
Liten oppgang i detaljhandelen
-
Fretex i krise – innsamlingsbokser i fare
-
Bubs popper opp i New York City
-
DHL Express Norge øker prisene
-
Kina: Fall i industriproduksjon og detaljhandel
-
Bedre resultat enn ventet for H&M
-
Trump-toll rammer klesprodusent
-
Butikkbygg i Ørland raste sammen i voldsom brann
-
Koffeinfri Coca-Cola for første gang i Norge
-
Første hjemmetest for Covid-19 er her
-
Flere optimister enn pessimister for fjerde måned på rad
-
Coop kutter 300 tonn plast fra 13 millioner kyllingpakker
-
Canada Goose dropper pels
-
TRN vant kontrakt med Avinor
-
Q-Meieriene rekrutterer via kartongene
-
SOS barnebyer vil tette det digitale gapet med Elkjøp
-
Etterforskningssaken mot Orkla, Mondelez og Norgesgruppen avsluttet
-
Bergans inviterer til klima-kampanje