SALG: Retail Enerby skal hjelpe Norsk Tipping i forbindelse med sisteleddet i butikkene – hvor salget av spill foregår. Foto: Norsk Tipping

Norsk Tipping til Retail Energy

Norsk Tipping valgte denne uken Retail Energy som som samarbeidspartner i forbindelse med sin satsing i retail. Rammeavtalen vil løpe over tre år.

Publisert

Retail Energy skal levere tjenester med fokus på sisteleddet som;

  • Rådgivning i forbindelse med butikkoptimalisering og konseptutvikling
  • Rådgivning for optimal utnyttelse av salgsfremmende aktiviteter i sisteleddet
  • Rådgivning og verktøy for målinger i forbindelse med kunde- og shopperinnsikt

– At en av landets mest prestisjetunge annonsører og reklamekjøpere har valgt oss som samarbeidspartner, forsterker bare ytterligere vår tro på hvordan vi utvikler smart, effektiv og god kommunikasjon, sier daglig leder i Retail Energy, Sigurd Herrlin Sørensen, ifølge en pressemelding.

Retail Energy kjøpte SeeYou i desember 2014.

– Vi skal bidra til å gi Norsk Tipping bedre innsikt gjennom å måle og analysere kundeadferd- og opplevelser i sisteleddet, sier Knut Holthe i SeeYou.

Kjerneteamet mot Norsk Tipping består av rådgiver Knut Holthe, rådgiver Sturla Hammer, rådgiver Sigurd Herrlin Sørensenog prosjektleder Birgitte Horn.

– Norsk Tipping har som mål å forsterke sisteleddsatsningen i fysisk handel, og har nå inngått

en rammeavtale knyttet til denne satsningen i våre fysiske kanaler som består av nesten 4000 tradisjonelle kommisjonærer og 2400 utsalgssteder for Spill i kasse. Vi har valgt en samarbeidspartner i Retail Energy som har spesialkompetanse og tilgang til hensiktsmessige verktøy, særlig innenfor områdene shopper- og forbrukerinnsikt, ulike salgsfremmende aktiviteter i sisteledd, butikkoptimalisering og konseptutvikling, sier konseptansvarlig i Norsk Tipping Anne Britt Sageng.

Powered by Labrador CMS