"Zalando Beauty Station" har åpnet I Berlin. (Fotos: Zalando / Nils Krüger)
"Zalando Beauty Station" har åpnet I Berlin. (Fotos: Zalando / Nils Krüger)

Zalando åpnet Beauty Station i Berlin

Zalando har åpnet en Beauty Station i Berlin. Clinique, Origins, M.A.C Cosmetics og Estée Lauder er blant merkene.

Publisert

Etter lanseringen av kategorien "Beauty" i Zalandos Fashion Store tidligere i år, åpnet de forrige uke en dedikert Beauty Station i Berlins fasjonable bydel Mitte. Merkene Estée Lauder. M.A.C Cosmetics, Clinique og Origins ble lansert samtidig i Beauty Station og Fashion Store, noe som genererte sterk interesse blant skjønnhetsfans. Det skriver Zalando i en pressemelding.

Foto: Zalando / Nils Krüger
Foto: Zalando / Nils Krüger

Et stort skritt for Zalando

– Vi er glade for å kunngjøre at Estée Lauder-merkene, MAC Cosmetics, Clinique og Origins lanseres sammen med Zalando, både on- og offline. Dette er et stort skritt for Zaland. Med den nye skjønnhetskategorien partner merkevarer kan vi forbedre vårt skjønnhetssortiment enda mer for våre kunder, sier Claudia Reth, Vice President Specialties (Premium, Beauty, Kids).

På en pre-event to dager før åpningen fikk man en forsmak på hva som tilbys, med fagpresse og innflytelsesrike personer spesielt invitert for å ta del i oppleven. Fristende rabatter og gratis godbiter, inkludert gratis sminke fra M.A.C og live beauty shoots, var tilgjengelig på arrangementet før åpningen, og ble også gjort tilgjengelig på åpningsdagen.

"Zalando Beauty Station"

Den 160 kvadratmeter store "Zalando Beauty Station" setter den skjønnhetshungrige kunden i høysetet: 53 merker, konkrete produktopplevelser, et spesielt utvalg av skjønnhetsartikler, samt en spennende testplattform for lanseringer, opplæring og råd fra skjønnhetseksperter. Servicestasjoner som tilbyr sminke- og neglebehandlinger finnes ogsåi butikken (bildet). Den dynamiske arenaen gir mulighet for en ny form for dialog mellom kunder og skjønnhetsmerker, med merkenavn fra Estée Lauder, som viderefører Zalando Beauty-tilbudet.

Shoppingadferd i stadig utvikling

Eric Daugan, direktør for digital handel og markedsføring EMEA hos Estée Lauder, uttaler:

– Forbrukerforventninger og shoppingadferd er i stadig utvikling. Vår omnichannel-strategi tar sikte på å nå tusenvis av forbrukere hvor og når de liker å handle. Vi er stolte av å samarbeide med Zalando, Europas ledende online plattform for mote og livsstil, for å utvide den prestisjefylte skjønnhetskategorien og nå flere forbrukere på en svært relevant måte.

Kundeopplevelsen til neste nivå

– Fra mer enn 150 skjønnhetsmerker med nesten 5.000 skjønnhetsartikler som allerede er online, til vårt moteutvalg av 300.000 artikler, fortsetter Zalando å tilby et unikt shoppingmiljø: Vår Beauty Station tar kundeopplevelsen til neste nivå.

Powered by Labrador CMS