Fra fjorårets konferanse

Fortsatt mulig å bli utstiller på Kjøpesenterkonferansen

Har du noe å tilby aktørene i kjøpesenterbransjen? Kjøpesenterkonferansen har noen få ledige utstillerplasser igjen.

Publisert

– Den årlige Kjøpesenterkonferansen er en unik arena. Her treffes kjedeledere, senterledere, eiendomsutviklere, sentereiere og innovatører som investerer i, skaper og administrerer kjøpesentre. Så hvis du ønsker å selge til denne bransjen, bør du sikre deg messeplass her og nå, oppfordrer markedssjef Hege Kolberg i NCSC.

Største møteplass

Nordens største konferanse for kjøpesenterbransjen er også bransjens viktigste møteplass. I løpet av konferansens to utstillingsdager får man god tid til å møte en samlet kjøpesenterbransje på beslutningsnivå.

– Det er mange eksempler på leverandører som har tatt store markedsandeler i bransjen, nettopp ved å profilere seg her, sier Kolberg.

NCSC har begrenset med plasser og mange påmeldte, så man må være rask om man vil ha utstillerplass på årets bransjetreff.

– En viktig arena for Securitas

André Hæhre Kristiansen, Securitas

Securitas deltar i år på Kjøpesenterkonferansen for niende gang.

– Dette er et svært godt arrangement og en viktig møteplass for oss, fastslår avdelingssjef André Hæhre Kristiansen.

– Her møter vi store deler av kjøpesenterbransjen, og messen gir oss god mulighet til å vise frem det nyeste innen sikkerhet. Det har en stor verdi både for oss og for de som deltar på messen. Vi ønsker velkommen til vår stand og lover en hyggelig og nyttig prat om fremtidens sikkerhet, sier Kristiansen.

BrandFactorys utstillerplass i fjor.

Nettverksbygging på sitt beste

BrandFactory Norge er en fullservice-partner i visuell kommunikasjon.

– Våre kunder finnes i de fleste bransjer, og på oppfordring fra kunder blant kjøpesentrene tok vi i 2015 spranget og meldte oss på Kjøpesenterkonferansen. I år er det fjerde gangen vi er med, for på konferansen møter vi både eksisterende og nye kontakter. I en uformell setting kommer vi i dialog med mange på kort tid, sier Erlend Stornæs, key account manager i BrandFactory.

Selvfølgelig hjelper det stort at alle deltakerne får faglig påfyll, inspirasjon og oppleve noe hyggelig sammen.

– Dette er nettverksbygging på sitt beste, så vi gleder oss til å komme til Quality Airport Hotel Gardermoen, sier Stornæs.

Se utstillerinfo- og priser her.

Powered by Labrador CMS