
Rekord for mobile meldinger
LINK Mobility sendte 34 millioner ”Black Friday meldinger” torsdag og fredag. Det representerer en dobling av antall mobilmeldinger sammenlignet med normal trafikk.
Årets Black Friday har virkelig vist at butikker og andre aktører har begynt å ta mobile meldingstjenester i bruk for å nå sine kunder der de er, nemlig på mobilen. Gjennom bruk av bl.a. interaktiv SMS, Apper og andre mobilmeldinger har årets Black Friday tilbydere kommunisert målrettet og direkte med sine kunder. Multikanale mobile kundeklubbløsninger har muliggjort 2-veis kommunikasjon hvor tilbyder har fulgt opp sine kunder, og tilpasse videre interaksjon til den enkelte kunde. Årets erfaring har bekreftet mobilmeldingens sterke posisjon innen B2C markedsføring og kundeoppfølgingen.
– Det er utrolig morsomt å se hvordan våre avanserte mobile meldings- og løsningstjenester øker i bruk ved store markedsføringskampanjer. Det å kunne segmentere tilbud og meldinger målrettet mot de enkelte kunder via kundeklubb og multikanal meldingstjenester øker verdien betydelig både for bedrift og kunde. Vi tror bruken av våre avanserte løsninger vil øke betydelig fremover, sier Arild Hustad, CEO Link Mobility.
(Pressemelding)