Ingrid Jensen var en av deltakerne i eksperimentet. Q-meieriene Skal kurere «datoskrekk» med eksperiment Kan datoskrekk kureres? I sitt nyeste «datoeksperiment» utfordrer Q-Meieriene fire forbrukere til å møte «best før»-frykten ansikt til ansikt. Redaksjonen i Retailmagasinet Publisert torsdag 27. mai 2021 - 12:11 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud: TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 1575,-(herav mva kr 175) Kort TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 1575,-(herav mva kr 175) Faktura DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 1200,-(herav mva kr 0,-) Kort DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 1200,-(herav mva kr 0,-) Faktura Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side q-meieriene matsvinn nyheter Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post
Rekordstor GDPR-bot til Meta knyttet til USA-overføringer av persondata – fortsatt bruk av Google Analytics?