Ny retailstrategi i Voice: Foto: MATCH Bare egne butikker i VIC og Match Voice legger en ny retailstrategi for VIC og Match. I fremtiden skal kjedene kun ha egeneide butikker. Eksisterende medlemsavtaler er i ferd med å fases ut. Ove Hansrud Publisert torsdag 06. januar 2022 - 09:05 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud: TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 1 192,50-(herav mva kr 132,50) Kort TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 1 192,50-(herav mva kr 132,50) Faktura DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 860,-(herav mva kr 0,-) Kort DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 860,-(herav mva kr 0,-) Faktura Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side nyheter match voice
LEVERANDØROVERSIKTEN Betalingsløsninger - Belysning - Innredning - Rekvisita - Kundetelling - Gulv - Med mer
Få tilgang til hele arkivet Med et abonnement på Retailmagasinet har du tilgang til hele arkivet vårt
Drotningsvik Senter fungerer godt som nærsenter i Bergen Vest – ønsker ny leietaker som passer i butikkmiksen