Etter tre års fravær er slagordet 'Skulle gått til Specsavers' tilbake.
Etter tre års fravær er slagordet "Skulle gått til Specsavers" tilbake.

"Skulle gått til Specsavers" kommer tilbake

Optikerkjeden Specsavers henter frem igjen markedskonseptet “Skulle ha gått til», men denne gangen i en ny og mer moderne innpakning.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS