Velger Technet Management System

Sport 1-kjeden valgt å inngå avtale med Technet AS om leveranse av service management for hele konsernet. Løsningen Technet Management System leveres som en tjeneste (SaaS) fra Technet sitt datasenter i Larvik. 

Publisert


Technet Management System er et komplett, ITIL-basert Service Management verktøy med en PRINCE2-basert prosjektmodul. Technet Management System er utviklet av Technet i samarbeid med kundene våre på bakgrunn av reelle behov i driftsorganisasjonene. Systemet ble lansert som en skytjeneste allerede i 2005.

Technet Management System kan brukes enten du jobber med it-support, kundeservice, bygg- og vaktmestertjenester, bestillinger, reklamasjoner, nyansettelser, servicetorg, HR-henvendelser, kantinetjenester osv.

Technet Management System er utrolig fleksibelt og kan brukes som et verktøy av små organisasjoner og helt opp til de største bedriftene med store IT-avdelinger. Med vårt verktøy kan man starte med en enkel helpdesk og utvide til full servicedesk med avanserte ITIL-funksjoner.

Avtalen føyer seg inn i rekken av store selskaper som har valgt Technet Management System, både Tine SA, Domstoladministrasjonen, Statistisk sentralbyrå, Oljedirektoratet og Matiq (driftselskapet til Gilde, Nortura og Prior) er selskaper som har valgt Technet Management System.

– Vi er stolte over at nok en storkunde gir oss denne tilliten og dette bekrefter vår posisjon som en seriøs aktør på leveranse av service management-løsninger i markedet. Forteller avdelingsleder for systemavdelingen i Technet AS, Morten Næss i en prrssemelding fra selskapet.

Powered by Labrador CMS