Elin Gjersand, senior forretningsrådgiver i Sopra Steria, mener at
Elin Gjersand, senior forretningsrådgiver i Sopra Steria, mener at

Kronikk: Hvordan rigge organisasjonen din for å vinne kampen om kundene i fremtiden?

Hva kreves for å vinne kampen om kundene i fremtiden? Kundenes forventninger endrer seg raskere og konkurrentene står ikke stille. Hva betyr dette for kultur og ledelse i din organisasjon?


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS