For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kjøp

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kjøp

Kronikk om retailtrender:

Skjermdump fra TikTok
TikTok-trender kan forholdsvis enkelt omsettes til produktlanseringer og butikkonsepter som kan skape merverdi og gi forbrukerne en opplevelse som føles ny og inspirerende.

TikTok: Den nye veien til økt salg i dagligvarehandelen

TikTok har på rekordtid endret måten forbrukere – spesielt den unge generasjonen – oppdager nye mattrender og produkter. Plattformen har ført trender som pisket kaffe, agurksalat og bakt feta-pasta til verdensomspennende popularitet og skapt en unik mulighet for detaljhandelen til å markedsføre seg på nye måter. Supermarkeder som forstår og utnytter TikToks virale kraft, har ikke bare muligheten til å skape oppmerksomhet rundt produktene sine, men også til å inspirere til besøk i butikkene og øke salget.

Powered by Labrador CMS