Metaversets oppskrift krydres med en rekke sosiale tiltak, eksempelvis virtuelle rom hvor brukerne eller den virtuelle utgaven av brukeren, kan interagere med andre, spille spill, skifte utseende, kjøpe produkter m.m., altså en helt ny digital verden.
Metaversets oppskrift krydres med en rekke sosiale tiltak, eksempelvis virtuelle rom hvor brukerne eller den virtuelle utgaven av brukeren, kan interagere med andre, spille spill, skifte utseende, kjøpe produkter m.m., altså en helt ny digital verden.

Det uendelige metavers: Hva betyr den nye metafysiske æraen for detaljhandelen?

Innovasjon har vært koronaens trofaste, om enn påtvungne, følgesvenn, og mange teknologier har gjort det mulig for aktørene i retail å nå kundene på nye og andre måter. Samtidig er nye dører blitt åpnet for helt enestående digitale opplevelser, og kundene har fått flere muligheter til å kjøpe, søke råd og interagere med aktørene og med hverandre.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS