Kundeservice hos Ski Storsenter har fått hentepunkt.

Ski Storsenter lanserer hentepunkt

Kjøpesenteret har åpnet en ny kundeservice med hentepunkt for post, personal shopper og andre tjenester.

Publisert

– Vi har åpnet et nytt og spennende konsept ved vårt nye kundeservicesenter. Nå kan besøkende hente og sende pakker hos oss på Ski Storsenter. Vi jobber for å gjøre hverdagen enklere for kundene våre. Derfor har vi også to prøverom her. Slik kan man prøve ting man har kjøpt på nett og sende varer i retur med en gang dersom det ikke skulle passe, sier senterdirektør Gro Collett.

Det inngår også to prøverom.

Postens hentepunkt

Posten har lagt postnumrene 1406, 1408 og 1409 til det nye hentepunktet på Ski Storsenter. Disse postnumrene får automatisk Ski Storsenter som hentepunkt. I tillegg til Posten, så vil dette være et utleveringssted som kunder kan velge for DHL og Post Nord. Utleveringsstedet heter: «Ski Storsenter Postpunkt». Kunder kan også kjøpe emballasje og frimerker, samt sende brev og pakker.

– Kundeservice holder åpnet til kl. 21 på hverdager og til kl. 19 på lørdager, så kundene har dermed mulighet til å hente pakker i et lengre tidsrom enn de har hatt tidligere. Vi tror også at mange besøkende vil sende årets julegaver herfra i år, sier Collett.

Personal shopper

Senterets personal shopper (bildet) har også fått lokaler hos kundeservice og vil være tilgjengelig for å hjelpe til med nye antrekk og styling.
– En viktig del av vår nye kundeservice, er at vår personal shopper har et eget konsultasjonsrom i dette lokalet. Her kan man få hjelp til å finne et spesifikt antrekk eller med å skaffe seg en ny garderobe eller finne en ny stil. Det er også mulig å få make-upkonsultasjon, noe vi vet at kundene våre ønsker, sier Gro Collett.

Tilbyr hjemlevering

Ski Storsenters kundeservice tilbyr også hjemlevering av varer og selger gavekort.
Kundeservice ligger i de gamle lokalene til Soundgarden.

Powered by Labrador CMS