Årets markedsaktivitet 2023

Vinnerne av Årets markedsaktivitet: Mester Grønn.
Vinnerne av Årets markedsaktivitet: Mester Grønn.

Mester Grønn gikk av med seieren

Endelig er spenningen over og vinneren av årets markedsaktivitet er kåret. Rekordstor deltagelse på denne prisen gjorde juryens arbeid utfordrende – men også inspirerende.

– Det handler om glede, utbrøt Erling Ølstad i Mester Grønn, da vinneren av Årets markedsaktivitet ble kåret på Kjøpesenterkonferansen i kveld. 

Aker Brygge, CC Eiendom med CC Gjøvik, CC Hamar og CC Strandtorget var de to andre nominerte finalistene.

Vinneren av årets markedskampanje har satt en klar målsetting og skapt en aktivitet som møter sin definerte utfordring på en nydelig måte. De har satt seg godt inn i problemstillingen, jobbet aktivt i alle kanaler og har en veldig tydelig tilnærming til det målet de ønsker å oppnå.

Vinneren har klart å bygge en kultur rundt aktiviteten over flere sesonger, og har dermed klart å skape en tradisjon og entusiasme fra ansatte og sine kunder. Dette er noe de gjerne vil være en del av hvert eneste år fremover.

Juryens begrunnelse

Årets vinner har ikke bare hatt et kommersielt mål med sin kampanje, men har også utvist et stort samfunnsengasjement. Dette har de gjort med en smakfull og elegant gjennomføring av kampanjen, og ikke minst med stor troverdighet.

 Årets vinner har vært svært helhetlig i både uttrykk og gjennomføring, med et tydelig budskap i alle ledd. Helt fra annonser, visninger i sosiale medier og på selve lokasjonen.

Kampanjen har skapt stort engasjement i sosiale medier som igjen har skapt økt besøk på lokasjon. Ikke minst har det ført til gode resultater. Både for det kommersielle og for saken de har ønsket å belyse.

 Dette har resultert i en måloppnåelse som samfunnet som helhet vil tjene godt på og som til syvende og sist kan redde liv.

 Årets markedskampanje går til en butikkjede som har vist at bærekraft, både på miljø og samfunnsansvar også kan være god butikk.

Støtter Rosa sløyfe-aksjonen

Mester Grønn er stolt av å være en av hovedsamarbeidspartnerne til Rosa sløyfe-aksjonen. I oktober hvert år finner du et utvalg Rosa sløyfe-produkter i kjedens butikker, der en del av salgsbeløpet går til Kreftforeningens arbeid mot brystkreft.

Mester Grønn, Kjøpesenterkonferansen, Årets markedsaktivitet
Det var stor glede da Mester Grønn ved Erling Ølstad mottok prisen for Årets markedsaktivitet.

 

Powered by Labrador CMS