Kid Interiør – Godt å komme hjem
Kid Interiør henter inspirasjon fra oppkjøpte Hemtex i sitt nye brandingkonsept.

Kid med nytt branding-konsept: "Godt å komme hjem"

Kid Interiør gjør et retningsskifte i merkevarestrategien og endrer brandingkonsept fra "Få det fint" til "Godt å komme hjem". Inspirert av at Hemtex allerede hadde “Gör det härligt att komma hem”.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS