Kid Interiør, Oslo City
Kid Interiør satser på butikker og åpner på Oslo City i mars.

Kid inn på Oslo City – investerer i butikk­opplevelsen

21. mars åpner Kid Interiør butikk på nær 500 kvm i tredje etasje på Oslo City. Den blir den første rene interiørbutikken på senteret. Satsingen på møbler beskriver kjeden selv som en ubetinget suksess.

– Vi er utrolig glade for å bli en del av butikkmiksen på Oslo City, og ser veldig frem til åpningsdagen. Vi ønsker alltid å skape inspirerende butikker du har lyst til å besøke selv om handelen enkelt kan gjøres på nett. Lokalene ligger veldig fint til, med en lang glassfasade som gir masse lys inn, samtidig som vareutvalget blir godt tilgjengelig fra utsiden, sier Therese Nilsson, regionleder i Kid Interiør, i en pressemelding.

Kid sin forretningsfilosofi er å tilby god kvalitet til rimelige priser. Ved å designe og utvikle det meste av varesortimentet sitt selv, uten fordyrende mellomledd, skal kjeden være konkurransedyktig både på pris og utvalg.

Oslo City får sin første rene interiørbutikk når Kid åpner 21. mars.

– Vi tror på å skape drømmehjemmet uten å tømme lommeboken, og vi er stolte av å være et sted hvor kundene stadig kommer innom for å hente inspirasjon og finne ting de liker, som passer budsjettet, sier Nilsson. 

Varesortimentet i Kid har blitt betydelig utvidet de senere årene, fra gardiner og sengetøy, til kjøkken, yoga og hjemmetrening, kontor og oppbevaring – og sist møbler og senger.

"Møbler en ubetinget suksess"

Therese Nilsson fortsetter:

– Møbelsatsningen har vært en ubetinget suksess, og fullsortimentet finnes i de største Kid-butikkene våre, og på kid.no. På Oslo City vil det ikke være plass til alle møbelvisningene, men noe – og kundene vil enkelt kunne bestille fullt sortiment i butikken med levering rett hjem.

Kid mener at dem fysiske butikken fortsatt er et viktig møtested.

– Vi satser fullt på å gjøre butikkopplevelsen enda bedre. Butikken på Oslos City er intet unntak.

Selv om Kid investerer mye i omnikanal-løsninger, er å skape gode butikkopplevelser høyt prioritert.

– Alt som gjør kundereisen bedre, både i butikk og på nett, styrker oss. Vi drives av kremmerånd og dedikerte ansatte, og vi ønsker at butikkopplevelsen skal svare på alt kunden ønsker seg. Både det å bli overrasket og inspirert, og finne et spennende utvalg av varer du ser etter – og å kunne få eksperthjelp fra våre butikkansatte når du trenger råd og veiledning i kjøpsøyeblikket», avslutter Nilsson.

Og inviterer til åpningen den 21. mars.

Powered by Labrador CMS