Illustrasjonsfoto: yayimages.com

Lar kunden overnatte for å teste madrassen

Snart kan man overnatte hos den britiske varehuskjeden John Lewis.

Publisert

Kjeden skal lage egne leiligheter der kundene kan få tilbringe natta for å teste madrassene deres, skriver market.se.

Luksusleiligheter

Leilighetene skal være fullt innredet i en luksuriøs stil, og går under navnet The Residence.

– Vi selger ikke bare en madrass; Vi selger en god natt søvn, sier administrerende direktør i John Lewis, Paula Nickolds, i et intervju med The Times.

Vil skape opplevelser for kundene

Paula Nickolds overtok som administrerende direktør i januar, og dette skal være et ledd i hennes ambisjon om å skape flere opplevelser for kundene. Nylig åpnet blanty annet en pop up-restaurant på taket til flaggskipsbutikken på Oxford Street i London.

Overnattingstjenesten skal foreløpig leveres på Oxford Street, i Liverpool og i Cambridge i høst. Tanken er deretter at den skal spres over hele Storbritannia.

Enn så lenge er det uklart om John Lewis vil ta betalt for tjenesten.

(Kilde: market.se)

Retailmagasinet kommer ut åtte ganger i året, og dekker ulike aspekter av fag- og detaljhandelen, uavhengig av varesortiment. Vi gir deg nyheter, fagartikler og case som bidrar til inspirasjon og verdifull innsikt i en bransje som er i stadig utvikling.

Se hva vi skriver om her

Bestill abonnement

Last ned enkeltsider eller hele bladet

Powered by Labrador CMS