Her ser vi en seanse der markedskoordinator Inger-Anne Hem-Andersen er «programleder».
Her ser vi en seanse der markedskoordinator Inger-Anne Hem-Andersen er «programleder».

Hvaltorvet Kjøpesenter gjør innovativt grep for å styrke merkevaren internt

På et kjøpesenter som Hvaltorvet, er det mange butikker og ulike kjedekulturer. For kundene er det gjerne Hvaltorvet som er preferansen, og senteret representerer sin egen merkevare i sitt marked. Butikkmedarbeiderne har sitt daglige virke i de ulike butikkene, men er også i stor grad med på å skape merkevaren Hvaltorvet.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS