H&M skriver ingenting om når markedsplassen åpner. (Skjermbilde: afound.com)

H&M lanserer outlet

I løpet av 2018 lanseres Afound i Sverige.

Publisert

Afound blir en markedsplass med kjente merkevarer innen mote og livsstil, til reduserte priser. Merkevarene vil både være H&M-konsernets egne, og eksterne, både svenske og internasjonale.

Outleten lanseres både digitalt og som fysisk butikk, og varene som selges skal være nøye utvalgt og tidløse, i forskjellige prissegment, heter det i en pressemelding fra Hennes & Mauritz. Den første fysiske butikken åpner i Drottninggatan i Stockholm, samtidig som nettbutikken lanseres.

– Vi ser et stort potensial for Afound, og ser fram til å introdusere markedsplassen for det svenske publikummet. Gjennom å tilby inspirasjon og kvalitetsmerker til gode priser, gir Afound en ny form for outlet-opplevelse, sier administrerende direktør Fredrik Svartling i Afound.

(Pressemelding)

Retailmagasinet kommer ut åtte ganger i året, og dekker ulike aspekter av fag- og detaljhandelen, uavhengig av varesortiment. Vi gir deg nyheter, fagartikler og case som bidrar til inspirasjon og verdifull innsikt i en bransje som er i stadig utvikling.

Se hva vi skriver om her

Bestill abonnement

Last ned enkeltsider eller hele bladet

Du kan abonnere på retailmagasinet.no sitt ukentlige nyhetsbrev gratis her

Powered by Labrador CMS