Salget av fersk fisk, fiskekaker, fiskeboller og dypfryst fisk økte med 10 prosent i året, både i 2020 og i 2021 Foto: Norgesgruppen KIWI vant Helse- og Omsorgsdepartementets utmerkelse for sunnere markedsføring KIWIs Sunnhetslotteri stakk av med førsteplassen, da prisen for sunnere markedsføring ble delt ut av helse- og omsorgsminister Ingvild Kjerkol. Redaksjonen i Retailmagasinet Publisert torsdag 27. januar 2022 - 14:56 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud: TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 1 192,50-(herav mva kr 132,50) Kort TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 1 192,50-(herav mva kr 132,50) Faktura DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 860,-(herav mva kr 0,-) Kort DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 860,-(herav mva kr 0,-) Faktura Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side sunnhetslotteri helse og omsorgsdepartementet nyheter kiwi
LEVERANDØROVERSIKTEN Betalingsløsninger - Belysning - Innredning - Rekvisita - Kundetelling - Gulv - Med mer
Få tilgang til hele arkivet Med et abonnement på Retailmagasinet har du tilgang til hele arkivet vårt