Fygis CEO Amund Skaaden tester scan-pay-go løsningen hos PAST i Markveien.
Fygis CEO Amund Skaaden tester scan-pay-go løsningen hos PAST i Markveien.

Vil skape fleksibel salgs- og markedsføringskanal i det fysiske rom for små merkevarer

Spotly er en ny deleplattform for pop-ups som nå lanseres i Norge. Den skandinaviske deleplattformen Spotly og den norsk baserte betalingsplattformen Fygi forener krefter og har dannet et nytt partnerskap med ambisjon om å skape en fleksibel salgs- og markedsføringskanal i det fysiske rom.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS