Tom Erik Mykjåland, daglig leder i Norwegian Concept, som står bak Twentyfour.
Tom Erik Mykjåland, daglig leder i Norwegian Concept, som står bak Twentyfour.

Twentyfour tar sats og ekspanderer i det skandinaviske markedet

De siste årene har det urbane friluftsmerket Twentyfour hatt stor suksess på hjemmebane. Nå er den sørlandsbaserte familiebedriften bak merket klare for å ta suksessen til både Sverige og Finland, til tross for tøffere tider.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS