Gunstein Instefjord, Leder for forbrukerpolitikk i forbrukerrådet.
Gunstein Instefjord, Leder for forbrukerpolitikk i forbrukerrådet.

Fire av ti nordmenn føler seg lurt i dagligvarebutikken

Hele 41 prosent av norske forbrukere føler seg lurt som følge av for dårlig opprinnelsesmerking på matvarer, viser Forbrukerrådets egen undersøkelse. – Åpenbart ikke godt nok, sier Gunstein Instefjord i Forbrukerrådet.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS