foodora vokser og ansatter.

Foodora henter Head of Commercial

foodora ansetter Magnus Strømnes Bøe i rollen som Head of Commercial fra 1. september med ansvar for et voksende Commercial-team på rundt 30.

Publisert

Magnus Strømnes Bøe hentes til foodora fra rollen som CEO i RED Performance, en rolle han har hatt siden sommeren 2017.

- De 19 siste årene har jeg jobbet med digital markedsføring, SEO, webanalyse og digital strategi – nå gjør jeg et hopp over til kundesiden. foodora er i en rivende utvikling og erfaringen min fra bransjen passer som hånd i hanske opp mot utfordringene som selskapet står ovenfor. Elisabeth Myhre har som Managing Director bygd opp en imponerende organisasjon, og det er veldig mye på trappene som jeg vet vil ta selskapet videre, en reise som blir veldig spennende for meg og mine nye kolleger, sier Strømnes Bøe.

Magnus Strømnes Bøe

Tidligere i år introduserte foodora levering fra butikker på 30 minutter, og ble med det Norges første aktør innen Q-handel (quick-handel). Magnus vil jobbe tett med Managing Director Elisabeth Myhre og ha hovedansvaret for å videreutvikle partnerskap med eksisterende og nye restauranter. I tillegg vil han være dypt involvert i utviklingen av nettopp Q-handel og i å skape gode samarbeid med kjeder og enkeltstående butikker.

- Magnus har bred erfaring innenfor e-commerce, webanalyse, produktutvikling og salg, og vi er sikre på at han er en perfekt match med foodora. Vi er veldig glade for å få Magnus med på laget. Med hans erfaring og kompetanse vil han bli en viktig bidragsyter til å utvikle satsningene og partnerskapene våre ytterligere, sier Managing Director i foodora Norge, Elisabeth Myhre.

Powered by Labrador CMS