Interiør Fast Candy
Fast Candy tar inn nye produkter hver måned slik at kundene får innfridd forventningene om nyheter.

Markedsfører kun på sosiale medier

Fast Candy bruker sosiale medier som sine eneste markedskanaler. Begrunnelsen er at mesteparten av kundene er under 28 år og da gir det ikke mening å bruke tradisjonelle markedskanaler som trykte media og TV, er begrunnelsen.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS