TV-sendinger er ikke noe nytt for Power, som både har eget studio og innspillingsutstyr.
TV-sendinger er ikke noe nytt for Power, som både har eget studio og innspillingsutstyr.

Ny shoppingtrend inntar Norge: Rigger for liveshopping på Facebook

Elektronikk-kjeden Power er først ute blant de store elektrokjedene til å ta i bruk den nye shoppingtrenden. Nå kickstarter de Black Week med livesalg på Facebook.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS