Henning Eriksen, sjef i Møbelringen med 34 års erfaring fra retail, har klare meninger om kjededrift, som han delte på Embriqs konferanse Retail Boost.
Henning Eriksen, sjef i Møbelringen med 34 års erfaring fra retail, har klare meninger om kjededrift, som han delte på Embriqs konferanse Retail Boost.

– Om vi bare tar vare på kundene som kommer innom, så er vi i mål

På seminaret Retail Boost hos Embriq fortalte Henning Eriksen, CEO i Møbelringen, om kundeservice, omnikanal og hvordan kjeden styrer etter KPI'er. – Men det er helt krise at vi har vært så sene med nettbutikk, sa han.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS