Med Menys nye heldigitale reklamasjonstjeneste slipper du å gå tilbake til butikken, du får pengene tilbake med noen tastetrykk.
Med Menys nye heldigitale reklamasjonstjeneste slipper du å gå tilbake til butikken, du får pengene tilbake med noen tastetrykk.

MENY lanserer en heldigital reklamasjonstjeneste

Som første dagligvarekjede i Norge, lanserer MENY en heldigital reklamasjonstjeneste. – Nå blir det superenkelt å klage på en vare. Du gjør det med noen tastetrykk på mobilen og slipper turen tilbake til butikk, sier Karoline Melhus i MENY. Hun understreker at MENY skal være ledende på kundeservice, kundefordeler og digitale tjenester.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS