Nielsen: Slik ble dagligvareåret 2021

Dagligvarerapporten 2022 er klar: Norsk dagligvare hadde i 2021 en tilbakegang på - 0,4 % etter rekordåret 2020. I kroner er tilbakegangen på 743 millioner eks. mva. Tallene for organisk utvikling viser en nedgang for totalmarkedet på -1,3 % i 2021.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS